Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

мʏ ƨтαℓκɛя

my lovely doraemon :)


Tuesday, December 28, 2010

kan best aku tak hidup !

        aku betul2 tak larat sangat ! macam nak mati je.  .aku dah tak nak hidup ! kenape aku dilahirkan ? erm. . semua orang tak sayang aku ! semua selfish ! mom and dad selfish ! tak pernah faham perasaan aku ! why ? ape salah aku ? kalau aku dilayan macam ni terus aku lebih rela tak hidup :(  aku always hilang oran yang aku sayang , semua orang nak rampas orang yang aku sayang ! but kenape ? aku nak kasih sayang from mummy ! mummy tak pernah peduli ! daddy pun same ! aku ni macam tak wujud saje ! aku sakit ! mummy tak tahu ! and mummy tak pernah nak tahu .. same like daddy :(  aku just dapat kasih sayang dari boyfriend aku amd member2 aku .  .tapi aku nak kasih sayang mummy and daddy ! itu je ! 

mummy sakit nono jage mummy . . but mummy tak pernah jage nono ! mummy always busy same like daddy .. why you all sanggup tengok nono berjauhan dengan korang ? you all tak sayang nono ke ? time nono child pun nono stay dengan grandpa and grandma :( mummy tak pernah layan nono macam mummy layan abg yoshi and wako :( mummy tak sayang nono ke ? kalau mummy tak sayang nono, mummy tak payah lah lahirkan nono :(
nono sedih2 sangat2 ! nono now dah ade boyfriend yang nono sayang sangat2 ! nono promise nono will take him meet mom and daddy :) even mummy tak sayang nono, nono tetap sayang mummy :)
even mummy always busy , nono tetap ingat mummy :) 

but mummy please , mummy always jage kesihatan .. nono jauh dengan mummy , nono mintak maaf sebab tak dapat jage mummy. . nono betul2 mintak maaf :( nono akan promise after nono habis study nono akan pergi sana and teman mummy :) nono mahu bersame mummy sampai bile2  . .mummy lagi berape hari saje nono genap 17 tahun mummy :) nono spm . .mummy tahu kan means spm ? nono sudah bagi tahu hari tu ? mummy wish nono have a good result okey :)

mummy, if nono tak ade di dunia ni , nono nak mummy tahu nono sayang mummy <3 mummy is my best mother ! mummy , nono happy dapat kenal dengan afi . .die bark sangat ! macam mummy  .. and lagi seorang yuyu ! die pun baik sangat2 ! make me happy but nono rase bersalah sangat .  .arenip marah2 die :( but bukan salah yuyu ! salah nono :( arenip kuat jealous . . but yuyu and nono just friends .. tak lebih . .

mummy , nono always make arenip brokenheart , erm . .patut ke nono break dengan die ? nono bukan tak sayang ! nono sayang sangat2 ! but nono tak nak kecewe kan arenip ! erm . .nono akan bawa arenip meet mummy and daddy at sane :) mummy lately ni , nono always sakit2.  .nono dah tak larat sangat2 . . mummy nono nak sangat2 happy kan mummy :( nono tak dapat happy kan mummy :( nono mintak maaf. . 
later nono update lagi ye. . bye2
mummy you always in my mind and my heart <3 <3 

Thanks fer Reading (:

copyright@every note down at the above all OWNERSHIP EMEEYAKO ASAI