Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

мʏ ƨтαℓκɛя

my lovely doraemon :)


Saturday, March 5, 2011

grrrrrr , ilove him nee




if aku hidup degan si peng  babi ni memang best sikit - Benda bodoh aku degan feng buat time tu , buat bising dekat ts hari tu malu betul aku , yang si feng ni bangang , buat malu aku jah time tu , dah lah macam orang gila dah aku time tu , aiss, menyanyi sorang-sorang , ramai orang tengok ! omgg , malu gila ! aku pun buat muka tebal lah , aiss , tiba-tiba ada sorang mamat ni tanya aku , " awak ni malay ka ? then aku jawab balik , " saya mix saja " die kata oh , boleh bikin girlfiee tak ?> ahaha , aku cakap gila kah ? tetiba dia cakap , bukan awak lah belakang awak tu , aiss , malu gila nee ! feng kembang habis lah si mamat DIEDIE suka kat dia , 
malam tu tima aku bergayut dengan husband aku m ada orang call , aku tak angkat mau gayut punya pasal later laki aku marah if aku off dia punya call , gayut lama jugak , then dalam pukul 5 lebih ada message , terkejut beruk punya pasal , boy yang buat malu aku tadi text aku , ahaha (!) die mintak couple nee , aisss , aku tolak , die mau bikin adik ,aku tolak jugak , mau bikin scandal tolak jugak , aku tanya dia age berapa ? then dia cakap 26 , bapak betul ! jauh LOL beza nee , aisss ingat kan si mamat diedie ni 21 ke 19 ke ape ? die memang HANDSOME ! serious aku cakap , first2 tengok die tergode , lepas die malukan aku , rasa mau sepak jah , aisss

ha , mau tau ni sape ? laki aku nee , sayang die ketat plus gila , aisss , boyfiee yang paling aku sayang ni , die lah husband aku , boyfiee aku , scandal aku , baby aku , father aku , ahahaXP
SAYANG INI BIY KETAT2 , AISS , but aku tak pernah hargai die , dah banyak kali nee die datang taiping but tak pernah meet lagi , dah 4 kali datang taiping aku selalu bagi alasan , aku bukan saja2 bagi alasan tapi aku memang busy time die mau meet aku , time tak bagi aku meet die apahal ! arhh babi -..- ingat senang mau meet dia , dah lah dia stay penang , aku taiping , aiss jauh , banyak kali jugak aku bagi die brokenheart , banyak kali jugak aku tipu die , aisss , tapi now tak sudah , cause aku sayang die sangat-sangat nee , die jantung aku , aku tak tahu kalau aku kehilangan dia , macam mane lah hidup aku , sengsara hidup aku mcm ni , tak tentu hala now hidup aku pun tak tentu hala , takut nee if dia tinggalkan aku or ada orang lain ambil dia dari aku , memang aku bunuh lah sape ambil dia dari aku (!) boyfiee aku jugak lah yang nak kebas aku tahu lah dia handsome ! pernah sekali aku guna pic laki aku nee , aisss , ramai pula yang IM aku kat FACEBOOK , mau kenal lah apa lah , padahal tak tau aku ni girlfiee die , aisss , gedik betoi noh hampa !  dengan aku tak mau kenal pula , mai kat laki aku waa ! gedik ! aisss , penumbuk sekor-sekor ! dia cinta mati aku neee ahahaXP ,THANKS GOD cause you make me fallen love with him , i can't live without him 
sayang kamu arenip hanzz <3

ILOVEYOU SAYANG <3


Thanks fer Reading (:

copyright@every note down at the above all OWNERSHIP EMEEYAKO ASAI