Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

мʏ ƨтαℓκɛя

my lovely doraemon :)


Sunday, March 20, 2011

haizz xD

wiii ! best nya dah sampai RUMAH KESAYANGAN SAYA <3 , haizz pergi holiday macam tak pergi je , tak happy pun ! aisss! fikir pasal my baby punya pasal tak ada mood nak enjoy ! emm , sayang aku syg kau lah ! adoi semalam hari yang tak boleh aku lupakan sepanjang hayat ku hee , time mahu balik TAIPING PERAK , huwaa hujan time tu uncle aku bengong sgt pergi bawa kereta laju2 then break kuat sgt kan  dah jadi accident ! haizzz nasib baik lah hati aku terdetik mahu pakai seatbelt tu if tak , tak tahu lah aku ne hidup ka tak , pleasure of godd aku selamat ..semalam juga lah kenapa lah kena tinggal rumah cousin yang agak sombong dekat simpang pulai (ipoh ) ! benci betul ! huwaa ! :'( dah lah buli aku ! terpaksa bagi dia lappy sebab dia mahu guna ! dah lah besar dari aku ! age pun dah 20 but still perangai mcm ANAK BERUK LEPAS BERANAK ,! eee ! semalam gayut sama husband saya , kesian dia sebab dia sakit , haisss kesian dia :'( lately nee husband saya sikit2 sakit :( why nee ! huwaaa risau gila ! jangan lah dia pergi ! takut kehilangan dia ! dia ja jantung hati aku , <3 no one can replace it :) just mohd.hanif bin baharuddin in my heart until dead <3 <3
Thanks fer Reading (:

copyright@every note down at the above all OWNERSHIP EMEEYAKO ASAI