Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

мʏ ƨтαℓκɛя

my lovely doraemon :)


Monday, March 14, 2011

sayang , aku sayang kau tahu tak !

sayang aku cinta kau doh ! kau sayang aku tak ? sayang kan kan ? hehe ! sayang kau ketat-ketat lagi ! muah muah ! kau jangan curang sama aku yah , kau curang aku bunuh kau gila-gila macam sosilawati ! tahu !
kau jangan curang sama aku bhaii ^^ kau curang aku teragak-agak bunuh cewek kau tu ! aku cari saje sampai jumpe *buat-buat gangster ^^ ahaha XD kau tahu kan aku tak boleh hidup tanpa kau sayang ! kau penawar hati aku yang sudah terluka , hee ^^ hati aku boleh patah jika kau meninggalkan aku , * jiwang nee ^^ 
aku patah-patahkan tulang kau tu sampai hancur ! berani curang kan ? aku berani buat macam tu :)
aku mohon ampun jika aku buat salah kat kau sayang ! aku tak bermaksuda mahu buat itu semua tapi mungkin aku buat semua tu tanpa aku sedari , aku bukannya hidup lama lagi , aku takut jika aku pergi ada orang yang lukakan hati kau :'( aku takut hidup kau tak tentu hala aku takut kau tak jaga diri kau dan aku takut kau sakit :(
aku mintak maaf sebab tak dapat berada disisi kau , mintak maaf sangat-sangat , :) aku suke kau nyanyikan aku lagu LIKE AG6 awww ! best der ! sakit perut aku dengar kau nyanyi kelakar tapi voice kau memang best sayang ! kau always call aku aku je rarely call kau , tapi aku harap kau faham kan ? aku ni bukan nya boleh keluar sesuka hati dah , hope faham lah yeah ^^ aku sayang kau macam aku sayang parents aku bahkan lebih dari parents aku ! hee XD even kita tak pernah jumpe or webcam aku tetap sayang kau dimana pun kau berada biar jauh di mata tapi dekat dihati * ceh-ceh aku sayang kau lah GENDUD ! 
muah muah sayang <3

Thanks fer Reading (:

copyright@every note down at the above all OWNERSHIP EMEEYAKO ASAI